დღე მეშვიდე 8.07.2016
გავეცანით მეექვსე მოდულის საკითხებს. მოსწავლეთა დიფერენცირება ( აუდიალები, კინესტეთიკები,ვიზუალები) ;გავარჩიეთ ჰოვარდ ვაგნერის პრეზენტაცია,მისი ყველა ინტელექტუალური მიმდინარეობით., შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა ტიპის დასადგენად, ასევე დამხმარე რუბრიკა მოსწავლეებისატვი..
მთელი ამ დღეების ნამუშევარი პორტოლიო ავტვირტეთ ბლოგზე :)
დავწერეტ კომენტარები რეფლექსიებზე.
გავეცანით მეექვსე მოდულის საკითხებს. მოსწავლეთა დიფერენცირება ( აუდიალები, კინესტეთიკები,ვიზუალები) ;გავარჩიეთ ჰოვარდ ვაგნერის პრეზენტაცია,მისი ყველა ინტელექტუალური მიმდინარეობით., შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა ტიპის დასადგენად, ასევე დამხმარე რუბრიკა მოსწავლეებისატვი..
მთელი ამ დღეების ნამუშევარი პორტოლიო ავტვირტეთ ბლოგზე :)
დავწერეტ კომენტარები რეფლექსიებზე.
გურანდა გარდნერია შეასწორე კარგია ყოჩაღ
ReplyDeleteგურანდა გარდნერია შეასწორე კარგია ყოჩაღ
ReplyDeleteმადლობა მარიკა,შევასწორებ
ReplyDeleteმადლობთ რომ მეხმარები!
ReplyDeleteმოსწავლეთა ტიპების გამოვლენა აუცილებელია!
ReplyDelete